måndag 6 augusti 2012

Nya rabatten!

Rabatten till höger är den som är ny! Här är resultatet 
Från ett annat håll, jag har blandat och satt ner växterna lite tätt, kanske för tätt men det får vi fixa till i vår i så fall....man måste våga pröva...


En liten gång mellan


jag har blandat en hel del olika blommor som jag tycker om


Lila rosenstav



så söt! (minns inte namnet men ahr det på en liten lapp ute i ösregnet) återkommer...


vit rosenstav, jättekul att jag hittade den!
minns inte namnet nu men dessa ska bli 1,5 meter elefantöra?



Vit solhatt


2 kommentarer:

  1. Ljuvligt. Men fattar inte hur du pallar en ny blogg... att du inte bara kör det i din gamla.. ?
    Älskar malvan, satte en sån i fjol men i år hittar jag inte den.. lite sorgligt. Får nog köpa en ny.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag skrev nyss, men det syns inte...
    Ljuvligt. Skrev jag, och så skrev jag att jag hade satt en sån malva i fjol men att den försvann, och så undrade jag hur du orkar starta en ny blogg..
    kram

    SvaraRadera